Przedstawiciele producenta pi³ spalinowych otworzyli sklep w Rosji. W ca³ym kraju ruszy³a wielka kampania reklamowa. W ka¿dym sklepie pojawi³y siê wielkie plakaty z has³em: „Zabierz pi³ê do tajgi, a po³o¿ysz nawet 85 drzew dziennie”.
Mê¿czyzna zachêcony reklam± kupi³ pi³ê i poszed³ z ni± do lasu. Na drugi dzieñ wraca do sklepu i bardzo niezadowolony mówi do sprzedawcy:
- Proszê pana, ta pi³a to jaki¶ z³om! Za ca³y dzieñ uda³o mi siê ni± ¶ci±æ tylko dziesiêæ drzew i ani jednego wiêcej!
Sprzedawcy pomy¶leli, ¿e mo¿e akurat ten egzemplarz by³ wadliwy i dali klientowi now± pi³ê. Na drugi dzieñ mê¿czyzna znów przychodzi do sklepu i mówi:
- Panie, te wasze pi³y, to najgorszy szajs! Ta te¿ jest z³a, bo ¶ci±³em ni± tylko jedena¶cie drzew!
Kierownik sklepu nie mog±c uwierzyæ w s³owa klienta osobi¶cie wybra³ siê z nim do tajgi. Wysiad³ z samochodu i odpala pi³ê. Na to mê¿czyzna ze zdziwieniem:
- A to co?
Sentencja tygodnia
Quo quisque sapientior est, eo solet esse modestior (³ac.) – Im kto m±drzejszy, tym zwykle skromniejszy.
Przys³owie ³aciñskie
· Napisane przez Administrator
dnia January 12 2008
1419 czytañ ·
Ten serwis u¿ywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegl±darki oznacza zgodê na to)Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowi± tylko czê¶æ materia³ów, które w ca³o¶ci znale¼æ mo¿na w wersji drukowanej "G³osu - Tygodnika Nowohuckiego".