Czy do zawiadomienia o zebraniu powinny być dołączone dokumenty sprawozdawcze i projekty uchwał?
Odpowiedź na pytanie zawarta jest w art. 32 ust. 2 ustawy. Brzmi on: W zawiadomieniu należy podać dzień, godzinę, miejsce i porządek obrad. W przypadku zamierzonej zmiany we wzajemnych prawach i obowiązkach właścicieli lokali, należy wskazać treść tej zmiany. A zatem, projekty uchwał, czyli elementów wewnętrznego prawa wspólnoty mieszkaniowej regulujących wzajemne prawa i obowiązki właścicieli, powinny być załączone do zawiadomienia. Załączenie innych dokumentów nie jest prawem wymagane lecz zawiera się w pojęciu dobrej praktyki. Wiele wspólnot mieszkaniowych (zarządów i/lub administratorów) dołącza do zawiadomień o zebraniu sprawozdawczym także syntetyczne sprawozdanie finansowe.
(sp)
· Napisane przez Administrator
dnia February 02 2017
1364 czytań ·
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowią tylko część materiałów, które w całości znaleźć można w wersji drukowanej "Głosu - Tygodnika Nowohuckiego".