Nawigacja
· Strona g³ówna
· Nowohuckie Linki
· Fotohistorie
· Szukaj
· Dzielnice
· NH - Miejsce dobre do ¿ycia
W G³osie
 Felietony
 Miss Nowej Huty -
XXI edycja

 Nowohucianie
 Humor
 Prawnik radzi
Ostatnie artyku³y
· [2024.12.20] O karpi...
· [2024.12.20] Paradok...
· Na niedzielê 22 grud...
· [2024.12.20] Stracon...
· [2024.12.13] Na bole...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Na sprzeda¿ dzia³ka ...
· Akcja poboru krwi
· Krótkie w³osy - piel...
· Sekcja rekreacyjna G...
· TBS w nowej hucie?
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
[2014.11.13] Ksiêgowanie przychodu za administrowanie
Od niedawna jako spó³dzielnia administrujemy budynkiem wspólnoty mieszkaniowej. Co miesi±c wystawiana jest faktura za administrowanie. Czê¶æ kwoty z faktury jest przeznaczona na wynagrodzenie dla pracowników zajmuj±cych siê administrowaniem. Jak prawid³owo uj±æ tê kwestiê w ksiêgach spó³dzielni?

Fakturê za administrowanie nale¿y zaliczyæ do przychodów spó³dzielni. Koszty, jakie z tego tytu³u ponosi spó³dzielnia ksiêguje siê w zespole 4 i 5. Nale¿y wydzieliæ stosown± 7 przychodow± i przypisaæ jej 5 kalkulacyjn±, tak by mo¿na by³o okre¶liæ, czy spó³dzielnia nie ponosi z tego tytu³u straty.
(sp)
 
Ten serwis u¿ywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegl±darki oznacza zgodê na to)
Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowi± tylko czê¶æ materia³ów, które w ca³o¶ci znale¼æ mo¿na w wersji drukowanej "G³osu - Tygodnika Nowohuckiego".
Logowanie
Nazwa u¿ytkownika

Has³o



Nie mo¿esz siê zalogowaæ?
Popro¶ o nowe has³o
Reklama


Wygenerowano w sekund: 0.06 30,013,637 unikalnych wizyt