[2014.11.13] Ksiêgowanie przychodu za administrowanie
Od niedawna jako spó³dzielnia administrujemy budynkiem wspólnoty mieszkaniowej. Co miesi±c wystawiana jest faktura za administrowanie. Czê¶æ kwoty z faktury jest przeznaczona na wynagrodzenie dla pracowników zajmuj±cych siê administrowaniem. Jak prawid³owo uj±æ tê kwestiê w ksiêgach spó³dzielni?
Fakturê za administrowanie nale¿y zaliczyæ do przychodów spó³dzielni. Koszty, jakie z tego tytu³u ponosi spó³dzielnia ksiêguje siê w zespole 4 i 5. Nale¿y wydzieliæ stosown± 7 przychodow± i przypisaæ jej 5 kalkulacyjn±, tak by mo¿na by³o okre¶liæ, czy spó³dzielnia nie ponosi z tego tytu³u straty.
(sp)
· Napisane przez Administrator
dnia November 13 2014
946 czytañ ·
Ten serwis u¿ywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegl±darki oznacza zgodê na to)Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowi± tylko czê¶æ materia³ów, które w ca³o¶ci znale¼æ mo¿na w wersji drukowanej "G³osu - Tygodnika Nowohuckiego".