Nawigacja
· Strona główna
· Nowohuckie Linki
· Fotohistorie
· Szukaj
· Dzielnice
· NH - Miejsce dobre do życia
W Głosie
 Felietony
 Miss Nowej Huty -
XXI edycja

 Nowohucianie
 Humor
 Prawnik radzi
Ostatnie artykuły
· [2024.11.15] Późnoje...
· [2024.11.15] Koniec ...
· Na niedzielę 17 list...
· [2024.11.15] Panika ...
· [2024.11.08] Na list...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Na sprzedaż działka ...
· Akcja poboru krwi
· Krótkie włosy - piel...
· Sekcja rekreacyjna G...
· TBS w nowej hucie?
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Odpowiedzialna stal to przyszłość branży – Dzień Klienta w ArcelorMittal
Zrównoważona i odpowiedzialna produkcja to klucz do sukcesu firmy, ale także do serc klientów. Ci nie zwracają uwagi już tylko na cenę i jakość. Chcą mieć pewność, że produkowana przez ArcelorMittal stal jest wytwarzana w odpowiedzialny sposób, z poszanowaniem zasobów naturalnych. Właśnie ci najważniejsi klienci z obszaru europejskiego segmentu wyrobów płaskich ArcelorMittal spotkali się podczas corocznego Dnia Klienta ArcelorMittal Europe – wyroby płaskie w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
W spotkaniu uczestniczyło blisko 200 osób: klienci, dystrybutorzy i producenci m.in. z branży AGD, a także zaproszeni goście i przedstawiciele działów ArcelorMittal Poland.
Tomasz Plaskura, dyrektor sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią, ArcelorMittal Europe – wyroby płaskie rozpoczał od podsumowania mijającego roku. Podkreślił, że był on dla branży stalowej bardzo trudny. – Borykaliśmy się wspólnie z często nowymi wyzwaniami. Nasza branża jest branżą cykliczną, ale w 2019 r. musiała się mierzyć jeszcze z zupełnie innymi sytuacjami. Ogromny, negatywny wpływ na hutnictwo i branże pokrewne miały np. napięta sytuacja związana z wymianą handlową między Stanami Zjednoczonymi a Europą, kwestie barier handlowych, trudna sytuacja w branży motoryzacyjnej czy ogólne spowolnienie gospodarki w całej Europie – wyliczał Tomasz Plaskura.
Ponadto wskaźnik PMI dla Polski spadł do poziomu 45,6 w październiku z poziomu 47,8 we wrześniu. Bardzo szybko spadała też liczba nowych zamówień i kontraktów, a także produkcja motoryzacyjna, która jest znaczącym odbiorcą wyrobów płaskich.
Na pozytywne aspekty związane z przyszłością stali zwrócił uwagę Antoine Van Schooten, dyrektor marketingu Flat Carbon Europe. Podkreślił, że odbiorcy wyrobów stalowych przykładają coraz większą wagę do zrównoważonego rozwoju całego łańcucha dostaw. Coraz więcej klientów interesuje się tym, skąd pochodzą surowce wykorzystywane do produkcji i czy proces wytwarzania opiera się o działania odpowiedzialne społecznie. Wskazywał, że należy zwiększyć odpowiedzialne pozyskiwanie surowców, produkcję, wykorzystanie i recykling stali.
Choć mijający rok był dla nas bardzo trudny, to jedziemy do przodu, patrząc cały czas w lusterko wsteczne. Liczę, że przyszły rok będzie lepszy niż ten – dla nas i dla naszych klientów. Chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom i opracowywać nowe rozwiązania w sprzyjających, konkurencyjnych warunkach rynkowych – podsumował spotkanie Tomasz Plaskura.
 
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)
Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowią tylko część materiałów, które w całości znaleźć można w wersji drukowanej "Głosu - Tygodnika Nowohuckiego".
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Reklama


Wygenerowano w sekund: 0.07 29,773,867 unikalnych wizyt