Nawigacja
· Strona główna
· Nowohuckie Linki
· Fotohistorie
· Szukaj
· Dzielnice
· NH - Miejsce dobre do życia
W Głosie
 Felietony
 Miss Nowej Huty -
XXI edycja

 Nowohucianie
 Humor
 Prawnik radzi
Ostatnie artykuły
· [2024.06.28] Lipiec ...
· [2024.06.28] Wakacje
· Na niedzielę 30 czer...
· [2024.06.28] Zdrada ...
· [2024.06.21] 75 lat ...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Na sprzedaż działka ...
· Akcja poboru krwi
· Krótkie włosy - piel...
· Sekcja rekreacyjna G...
· TBS w nowej hucie?
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
[2017.02.02] Załączają tylko projekty uchwał
Czy do zawiadomienia o zebraniu powinny być dołączone dokumenty sprawozdawcze i projekty uchwał?

Odpowiedź na pytanie zawarta jest w art. 32 ust. 2 ustawy. Brzmi on: W zawiadomieniu należy podać dzień, godzinę, miejsce i porządek obrad. W przypadku zamierzonej zmiany we wzajemnych prawach i obowiązkach właścicieli lokali, należy wskazać treść tej zmiany. A zatem, projekty uchwał, czyli elementów wewnętrznego prawa wspólnoty mieszkaniowej regulujących wzajemne prawa i obowiązki właścicieli, powinny być załączone do zawiadomienia. Załączenie innych dokumentów nie jest prawem wymagane lecz zawiera się w pojęciu dobrej praktyki. Wiele wspólnot mieszkaniowych (zarządów i/lub administratorów) dołącza do zawiadomień o zebraniu sprawozdawczym także syntetyczne sprawozdanie finansowe.
(sp)
 
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)
Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowią tylko część materiałów, które w całości znaleźć można w wersji drukowanej "Głosu - Tygodnika Nowohuckiego".
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Reklama


Wygenerowano w sekund: 0.05 28,283,326 unikalnych wizyt