Dodane przez
nowohucki dnia 27/12/2011 13:15:02
#1
Koniec starego, początek nowego roku, Święta Bożego Narodzenia, Św. Mikołaj, to czas, w którym każdy każdego chce obdarować czymś szczególnym. Każdy każdemu daje prezenty. Niestety czasem się rnie trafir1; z podarunkiem. W pierwszym miesiącu 2012 roku Autonomiczny Klub Honorowych Dawców Krwi KM NSZZ rSolidarnośćr1; zorganizuje zbiórkę rzeczy dla Stowarzyszenia Pro Familia. Podbudowani sukcesem z 2011 roku (http://www.akhdk.solidarnoscpmp.pl/ogloszenia/ogloszenie043.htm), gdzie po wakacyjnej akcji obdarowanych zostało 25 rodzin, chcemy powtórzyć sukces i uszczęśliwić kolejne rodziny.
W dniach 01.01 r11; 31.01. 2012r. trwać będzie zbiórka artykułów dla rodzin, podopiecznych Stowarzyszenia Rodzin Adopcyjnych i Zastępczych Pro Familia.
Potrzebne są takie rzeczy jak:
ubranka dla małych i tych większych dzieci ( nowe lub w używane, ale w dobrym stanie),
artykuły higieniczne,
akcesoria dla niemowlaków ( nowe),
zabawki,
książeczki,
gry,
konsole do gier,
puzzle,
artykuły szkolne ( kredki, farby, bloki rysunkowe, długopisy, pisaki itd., itp.).
Rzeczy sezonu zimowego:
Sanki, narty, kaski, buty, ciepłe ubrania itp. .
Mile widziane są również: wózeczki, rowerki, łóżeczka, piłki i.in.
Zebrane rzeczy zostaną przekazane Stowarzyszeniu Rodzin Adopcyjnych i Zastępczych "Pro Familia"
Wspomniane rzeczy można przekazać w następujące sposoby:
- przesłać w paczce na adres: AK HDK KM NSZZ r Solidarnośćr1;
al. Jana Pawła II 196, 31-982 Kraków, z dopiskiem rZbiórka Pro Familiar1;
- osobiście, (dla pracowników PMPL) w budynku G przy recepcji będzie ustawiony odpowiedni pojemnik,
- przekazać członkom zarządu AK HDK
- kontaktując się z Ryszardem Janiczkiem, koordynatorem akcji, celem odebrania w/w rzeczy ( nowohucki@gmail.com , 0-506-454-853)
- pozostawiając w/w rzeczy Klubie rKombinatorr1;, os. Szkolne 25, (obok Teatru Łaźnia Nowa) z adnotacją rPro Familiar1;
Z GÓRY DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM ZA WSPARCIE NASZEJ AKCJI i/lub pomoc w promocji wydarzenia poprzez zaproszenie swoich znajomych do wzięcia udziału.
http://www.facebook.com/events/291109244273919/