Nawigacja
· Strona główna
· Nowohuckie Linki
· Fotohistorie
· Szukaj
· Dzielnice
· NH - Miejsce dobre do życia
W Głosie
 Felietony
 Miss Nowej Huty -
XXI edycja

 Nowohucianie
 Humor
 Prawnik radzi
Ostatnie artykuły
· [2024.06.28] Lipiec ...
· [2024.06.28] Wakacje
· Na niedzielę 30 czer...
· [2024.06.28] Zdrada ...
· [2024.06.21] 75 lat ...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Na sprzedaż działka ...
· Akcja poboru krwi
· Krótkie włosy - piel...
· Sekcja rekreacyjna G...
· TBS w nowej hucie?
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
[2022.07.22] Gdy nie można dogadać się z przewoźnikiem
Sytuacja wokół nas zmienia się nieustannie i nie wszystko, co zaplanowaliśmy, da się zrealizować tak, jak chcieliśmy. Jeśli w związku z tym nie możesz dogadać się z przewoźnikiem, np. w kwestii zwrotu pieniędzy za bilet, warto poprosić o pomoc odpowiednie instytucje. Konsumenci, którzy chcą zasięgnąć porady związanej z podróżami kolejowymi i sporem z przewoźnikiem, mogą kontaktować się z Rzecznikiem Praw Pasażera Kolei przy Prezesie Urzędu Transportu Kolejowego. Przy UTK uruchomiona została infolinia dla pasażerów pod numerem 801 044 080 (gdy dzwonisz z telefonu stacjonarnego) oraz 22 460 40 80 (dla telefonów komórkowych), działająca od poniedziałku do piątku w godzinach 08.15-16.15. W przypadku problemów z lotem należy zwracać się do Komisji Ochrony Praw Pasażerów lub Rzecznika Praw Pasażera przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego pod numerem 222 692 600.
(sp)
 
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)
Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowią tylko część materiałów, które w całości znaleźć można w wersji drukowanej "Głosu - Tygodnika Nowohuckiego".
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Reklama


Wygenerowano w sekund: 0.06 28,275,879 unikalnych wizyt