[2022.07.22] Gdy nie można dogadać się z przewoźnikiem
Sytuacja wokół nas zmienia się nieustannie i nie wszystko, co zaplanowaliśmy, da się zrealizować tak, jak chcieliśmy. Jeśli w związku z tym nie możesz dogadać się z przewoźnikiem, np. w kwestii zwrotu pieniędzy za bilet, warto poprosić o pomoc odpowiednie instytucje. Konsumenci, którzy chcą zasięgnąć porady związanej z podróżami kolejowymi i sporem z przewoźnikiem, mogą kontaktować się z Rzecznikiem Praw Pasażera Kolei przy Prezesie Urzędu Transportu Kolejowego. Przy UTK uruchomiona została infolinia dla pasażerów pod numerem 801 044 080 (gdy dzwonisz z telefonu stacjonarnego) oraz 22 460 40 80 (dla telefonów komórkowych), działająca od poniedziałku do piątku w godzinach 08.15-16.15. W przypadku problemów z lotem należy zwracać się do Komisji Ochrony Praw Pasażerów lub Rzecznika Praw Pasażera przy Prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego pod numerem 222 692 600.
(sp)
· Napisane przez Administrator
dnia July 22 2022
612 czytań ·
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowią tylko część materiałów, które w całości znaleźć można w wersji drukowanej "Głosu - Tygodnika Nowohuckiego".