Nawigacja
· Strona główna
· Nowohuckie Linki
· Fotohistorie
· Szukaj
· Dzielnice
· NH - Miejsce dobre do życia
W Głosie
 Felietony
 Miss Nowej Huty -
XXI edycja

 Nowohucianie
 Humor
 Prawnik radzi
Ostatnie artykuły
· [2022.08.12] Na ryby...
· [2022.08.12] 15 sier...
· Na niedzielę 14 sier...
· [2022.08.12] Lato pr...
· [2022.08.12] Humor
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Na sprzedaż działka ...
· Akcja poboru krwi
· Krótkie włosy - piel...
· Sekcja rekreacyjna G...
· TBS w nowej hucie?
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
[2022.06.24] Gdy bankomat zatrzyma kartę
Zwykle nie mamy z nią kłopotów. Zdarza się jednak, że kartę zgubimy albo bankomat odmówi jej wydania. Co zrobić gdy urządzenie zatrzyma kartę? Jeżeli bankomat zawiesi się lub wyłączy się w trakcie transakcji, odczekaj 5 minut, by mieć pewność, że nie uruchomił się po chwili. Nierzadko po restarcie karta się wysuwa, a wtedy może wpaść w niepowołane ręce. Jeżeli jednak bankomat karty nie odda, musisz zgłosić awarię. Nie ma problemu, gdy maszyna znajduje się przy banku, bo to on jest za nią odpowiedzialny. Idź tam i poinformuj o awarii. Gdy bankomat znajduje się w centrum handlowym lub na ulicy albo należy do operatora zewnętrznego (np. Planet Cash czy Euronet), o zatrzymaniu karty powiadom firmę, która go obsługuje. Na każdym urządzeniu znajduje się naklejka z informacją, pod jaki numer należy zadzwonić. Niemal wszystkie banki zalecają, żeby w tej sytuacji jak najszybciej zastrzec kartę. Naprawą bankomatów i odzyskiwaniem kart zajmują się firmy zewnętrzne i istnieje ryzyko, że trafimy na nieuczciwego pracownika, który skorzysta z danych karty. A co gdy bankomat nie wydał wskazanej kwoty? Jeśli bankomat należy do twojego banku, spisz jego numer (jest z boku urządzenia), zanotuj też godzinę zdarzenia oraz kwotę, którą chciałbyś wypłacić. Następnie zadzwoń do placówki, która jest administratorem danego bankomatu (tę informację także znajdziesz na jego boku) i wyjaśnij sprawę. Gdy to bankomat innej sieci, znajdź numer urządzenia i infolinii (jest na obudowie). Poinformuj o zdarzeniu. Potem złóż reklamację w placówce swojego banku – ma umowę z daną siecią i załatwi tę sprawę.
(sp)
Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
 
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)
Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowią tylko część materiałów, które w całości znaleźć można w wersji drukowanej "Głosu - Tygodnika Nowohuckiego".
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Reklama


Wygenerowano w sekund: 0.15 21,796,709 unikalnych wizyt