Nawigacja
· Strona główna
· Nowohuckie Linki
· Fotohistorie
· Szukaj
· Dzielnice
· NH - Miejsce dobre do życia
W Głosie
 Felietony
 Miss Nowej Huty -
XXI edycja

 Nowohucianie
 Humor
 Prawnik radzi
Ostatnie artykuły
· [2024.12.20] O karpi...
· [2024.12.20] Paradok...
· Na niedzielę 22 grud...
· [2024.12.20] Stracon...
· [2024.12.13] Na bole...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Na sprzedaż działka ...
· Akcja poboru krwi
· Krótkie włosy - piel...
· Sekcja rekreacyjna G...
· TBS w nowej hucie?
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
[2022.06.24] Gdy bankomat zatrzyma kartę
Zwykle nie mamy z nią kłopotów. Zdarza się jednak, że kartę zgubimy albo bankomat odmówi jej wydania. Co zrobić gdy urządzenie zatrzyma kartę? Jeżeli bankomat zawiesi się lub wyłączy się w trakcie transakcji, odczekaj 5 minut, by mieć pewność, że nie uruchomił się po chwili. Nierzadko po restarcie karta się wysuwa, a wtedy może wpaść w niepowołane ręce. Jeżeli jednak bankomat karty nie odda, musisz zgłosić awarię. Nie ma problemu, gdy maszyna znajduje się przy banku, bo to on jest za nią odpowiedzialny. Idź tam i poinformuj o awarii. Gdy bankomat znajduje się w centrum handlowym lub na ulicy albo należy do operatora zewnętrznego (np. Planet Cash czy Euronet), o zatrzymaniu karty powiadom firmę, która go obsługuje. Na każdym urządzeniu znajduje się naklejka z informacją, pod jaki numer należy zadzwonić. Niemal wszystkie banki zalecają, żeby w tej sytuacji jak najszybciej zastrzec kartę. Naprawą bankomatów i odzyskiwaniem kart zajmują się firmy zewnętrzne i istnieje ryzyko, że trafimy na nieuczciwego pracownika, który skorzysta z danych karty. A co gdy bankomat nie wydał wskazanej kwoty? Jeśli bankomat należy do twojego banku, spisz jego numer (jest z boku urządzenia), zanotuj też godzinę zdarzenia oraz kwotę, którą chciałbyś wypłacić. Następnie zadzwoń do placówki, która jest administratorem danego bankomatu (tę informację także znajdziesz na jego boku) i wyjaśnij sprawę. Gdy to bankomat innej sieci, znajdź numer urządzenia i infolinii (jest na obudowie). Poinformuj o zdarzeniu. Potem złóż reklamację w placówce swojego banku – ma umowę z daną siecią i załatwi tę sprawę.
(sp)
 
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)
Prezentowane na stronie internetowej informacje stanowią tylko część materiałów, które w całości znaleźć można w wersji drukowanej "Głosu - Tygodnika Nowohuckiego".
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Reklama


Wygenerowano w sekund: 0.06 29,999,268 unikalnych wizyt